theshemale.blogg.se

om hbtq frågor och mina tankar om min transvetism och heteronormen

frustrerad och tankspridd

Publicerad 2016-05-31 22:51:25 i Allmänt,

dommens dag närmar sig och för varje dag ökar nervositeten och tankarna pendlar mellan hopp om och förtivlan. träningen och dieten och det ger också andra positiva saker som ger tecken på ett sunt liv

sommaren har tagit tag om vårt land och med värme innebär att människor tar av sig tunga kläder och klär sig med tunnare tightare och mindre kläder vilket gör att former och kroppar kommer fram. och vilka kroppar sen!! är så avundsjuk och med alla tankar om vad som skulle hända om jag får nej gör allt jobbigt.

att någon annan har ens öde i sina händer är frustrerade, att man gjort allt men det yttersta ansvaret är någon annans, har man gjort allt förgäves?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

transan

transexuell Male to female, dessutom sitter jag i rullstol .feminist, HBTQ aktivitist, heteronrormsutare och normkrossare

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela