theshemale.blogg.se

om hbtq frågor och mina tankar om min transvetism och heteronormen

början på en ny skapelseberättelse

Publicerad 2016-05-17 14:25:26 i Allmänt,

ska man ta könskorrigeringen som en skapelseberättelse, är det första året vila för skaparen men var idag hos en gynekolog idag som förklarade hela processen, vilka hormoner det finns, biverkningar och jag satt och lyssnade med stora öron. mcket vet man ju redan men blir det kommer jag använda hormoner som säts på likt niktonplåster då man vill att hormonerna ska gå rakt i blodet för bästa effekt men effekterna blir dem jag redan visste och vill brösten växer och behåringen minskar.


dessutom använder testotesron blockare som ser til att den testosteron som finns inte produceras. ni män har faktiskt östrogen era kåta machobockar men testoronet tar helt över en manskropp dessutom vet jag att jag har låg testosteron nivå men den är normal.


nu väntar en sista träff med psykologen går sen tilbaka och träffar läkare innan förvandlingen börjar på riktgt. jag har legat i startblocken länge nog men nu kör vi på riktigt.

träningen och dieten går bra, lets go

 
 
 
 
 

 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

transan

transexuell Male to female, dessutom sitter jag i rullstol .feminist, HBTQ aktivitist, heteronrormsutare och normkrossare

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela