theshemale.blogg.se

om hbtq frågor och mina tankar om min transvetism och heteronormen

ring ut det gamla ring in det nya

Publicerad 2016-06-07 12:51:19 i Allmänt,

idag lämmnade jag mitt bidrag till eftervärlden i en plastburk, resten kan ni räkna ut själva var det var. 55 år ligger bidraget kvar, man får ju hoppas någon tillsammans med mig vill använda det. det är också ett slut och början på mitt nya liv. ett slut och en ny början, nu får man bara hoppas att man får grönt ljus den 29 juni men det är en helt annan historia. vägde mig också ytligare tre kg bort, får bara hoppas det är tillräckligt om nu steg 2 börjar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

transan

transexuell Male to female, dessutom sitter jag i rullstol .feminist, HBTQ aktivitist, heteronrormsutare och normkrossare

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela