theshemale.blogg.se

om hbtq frågor och mina tankar om min transvetism och heteronormen

en uppdatering men det är ingen läser det ändå

Publicerad 2016-04-14 18:53:59 i Allmänt,

sen sist har jag besök psykologen en gång. det för nedrande och det har jag tagit upp att sitta och bli utvärderad och granskad bara för att man inte har en heteronormativ könsuppfattning, kan de åtminstonne ha neutrala kläder som riktiga pskyologer`? hen gör tester på min fantasi, allmänbildning och gör personlighetstest, innebär detta att man som utvecklingstörd inte vara transperson?! peraonlighetstest är dock en vägvisare men könsroller är ju endast kulturbetingat så det borde egengligen vara onödigt


Dock har jag en känsla att jag är betrodd då jag nu har fått tid till gynekolog för att diskutera fertilitetsbevarande åtgärder vilket jag gör 17 maj. ska även träffa pskyologen två gånger till!

viktminskingen är positiv och jag tränar mer 'än någonsin. tränar två gånger i veckan och ofta hårt. i am fitness girl

 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

transan

transexuell Male to female, dessutom sitter jag i rullstol .feminist, HBTQ aktivitist, heteronrormsutare och normkrossare

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela