theshemale.blogg.se

om hbtq frågor och mina tankar om min transvetism och heteronormen

träning och kroppsuppfattning

Publicerad 2015-05-09 18:24:00 i kroppsuppfattning,

tränat igen , körde det vanliga 20 situps 10 rumplyft¨och 10 benlyft blir triggad och, se dem vältränade kvinnorna  på bild och you tube. har en bild på en kvinna som gör situps på min bakrund. tränar naken det är skönt. ddå jag ligger där naken känner jag mig som kvinna. har inget att gömma mig med, bara det jag har och själen själen säger att det är dn kvinnas, ser jag mig själv är  det en mans och det gör mig lite besviken.
 
Har som mål träna alla dar i vecka minst ett år.
 
när två män har sex har de sex i analgången likt en kvinna får den av en man i slidan.har märkt skönheten med det.  jag känner mig som en kvinna då jag stimulerar tarmen och det känns så bra! 
 
hur som helst är jag är rätt väg och kalla mig inte man för jag ser ut som en!
benlyft
 
rumplyft

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

transan

transexuell Male to female, dessutom sitter jag i rullstol .feminist, HBTQ aktivitist, heteronrormsutare och normkrossare

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela