theshemale.blogg.se

om hbtq frågor och mina tankar om min transvetism och heteronormen

my women soul

Publicerad 2015-05-12 15:18:00 i Allmänt,

 tränat blev tidigt idag men har känt mig trött så vila lite. lyssnade  på musik från teven och tog fram min sexleksak och tog mig sjäv till himlen. här var jag som snyggast, sexigast, vackrast och bäst.
 
Du kan va bög och CIS person och ha sex i baken men känslan och ha något som stimulerar i mig var så ulnderbart. Nu mår jag dessultom så myckedt bättre än jag skulle onanera som en CIS man.
 
de senaste åtta åren har det varit som att lägga pussel och för varje pusselbit har blivit enhet.
 
Vägen ligger spikra för mig, detta känns så bra. denna kvinnliga ska vandra igenom livet med huvudet högtd
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

transan

transexuell Male to female, dessutom sitter jag i rullstol .feminist, HBTQ aktivitist, heteronrormsutare och normkrossare

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela