theshemale.blogg.se

om hbtq frågor och mina tankar om min transvetism och heteronormen

nästa nivå

Publicerad 2015-05-10 16:32:00 i Allmänt,

ökade träningsdosen för att göra det mer till ett program, känns bra och känner som .jag åstakommit något nu fast jag vet att jag har lång kvar till drömkroppen men faktukm är att jag fortfarande ser en man då jag är naken.
 
så här ser mitt träningsprogram ut
 
10 situps
10situps med benen liggande
10 benlyt
10 sneda crunches
10 benlyft åt sidan
 
 
 
med tanke på andra  problem jag har med händer nacke bröstrygg skulle det va skönt med massage
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

transan

transexuell Male to female, dessutom sitter jag i rullstol .feminist, HBTQ aktivitist, heteronrormsutare och normkrossare

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela