theshemale.blogg.se

om hbtq frågor och mina tankar om min transvetism och heteronormen

frustation och uppdatering

Publicerad 2015-05-19 17:24:54 i Allmänt,

inget har väl hänt sen jag skrev sist. väntar  fortfarande på tid till en psykiatiker för remiss till mottagningen för transexuella utredningar. Är frusterad då jag ser mig i spegeln och framförallt då jag inte  har kläder på migl
 
 
har fått höra att hormoner ger minskad ämnesomsättning i mitt fallri går jag upp mycket i vikt och risken för hjärt kärl sjukdomar kan öka. fick förslaget att kolla  upp möjligheten att göra bröstförstoring med plastikirugi och avlägsnade av hår. 
 
fick också det klart att jag har kommit en bra på väg med kvinnliga kläder, kvinnligt namn och byte av pronomen och det  vill också va stolt  över men det finns tydliga könsmarkörer som jag inte  har och manliga könsmarkörer som jag vill ha bort som hår på kroppen. försöker inte visa armar eller kroppen för andra inte före de stora manliga könsmarkörerna försvinner.
 
Köpte skor som markerar mer vilket kön jag vill tillhöra
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

transan

transexuell Male to female, dessutom sitter jag i rullstol .feminist, HBTQ aktivitist, heteronrormsutare och normkrossare

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela