theshemale.blogg.se

om hbtq frågor och mina tankar om min transvetism och heteronormen

första delmålet är taget och en födelsedag

Publicerad 2015-05-27 13:54:00 i Allmänt, resan,

26 maj  2015 kommer för alltid vara en livsavgörande daag då resan mot att bli den jag vill vara börjar. fick som sagt tiden till psykiatrin. berättade som sagt att jag var transexuell och bom han skulle skriva det. så skönt att bli betrodd.kan räkna med att bli kallad i början av hösten.
 
fyllde även år igår. som jag skrev i tidigare inlägg så har reaktionerna varit blandade på mina livsval men jag har förstått attdet är en omställning för omgivningen men en tystnad och nästan som motarbetande är en farlig väg att gå. efter att jag rättat dem sjöng de ja må hon leva vilket kändes.
 
fick en tröja, pengar och högklackade skor  vita,  svarta prickar med röda rosetter och röd klack. skrek som en kvinna som får en walk in closet
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

transan

transexuell Male to female, dessutom sitter jag i rullstol .feminist, HBTQ aktivitist, heteronrormsutare och normkrossare

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela