theshemale.blogg.se

om hbtq frågor och mina tankar om min transvetism och heteronormen

den transexuellas frustation

Publicerad 2015-05-27 14:23:02 i Allmänt,

att vara transexuell är inte lätt  framförallt den som inte gjort en utredning eller påbörjat behandling. att jämt  se sin kropp som fel  och man inre vet hur  man ska få bort och har inte verktyg till det. jag försöker ha på sig koftor och tröjor för att dölja hår och långbyxor förr kroppsbehåring. brukar känna på mina mansbröst och blir frusterad att jag inte har några. 
 
men man måste ha tålamod. remissen är inlämnad och jag vet att det tar tid och har man stått ut med denna kropp i 25 år kan jag göra det i några månader till
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

transan

transexuell Male to female, dessutom sitter jag i rullstol .feminist, HBTQ aktivitist, heteronrormsutare och normkrossare

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela