theshemale.blogg.se

om hbtq frågor och mina tankar om min transvetism och heteronormen

uppdaterad kroppsuppfattning

Publicerad 2015-06-06 15:41:17 i Allmänt, kroppsuppfattning,

Det har  gått lång tid sen jag gjorde det träningsprogram som jag annoserat i tidigare inlägg. visst kan man se det som slarv och jag inte håller det jag lovat mig själv men jag har ändrat min syn på kvinnlig kroppsuppfattning, visst är jag fortfarande missnöjd över hur min kropp ser ut och att jag saknar visss könsmarkörer som tillhör min könsindentit men kroppens storlek ,har jag förstått att idag att jag indentifieras som kvinna trotts min plus size kropp.
 
idag finns det plus size modeller som har störrre  femminitet än kvinnor med size zero. jag har alldrig gillat extremt smala kvinnor med bröst som knappt syns och jag har svårt att förstå heterosexuella cis män som tänder på det.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

transan

transexuell Male to female, dessutom sitter jag i rullstol .feminist, HBTQ aktivitist, heteronrormsutare och normkrossare

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela