theshemale.blogg.se

om hbtq frågor och mina tankar om min transvetism och heteronormen

käppar i det berömda hjulet

Publicerad 2015-06-25 20:14:01 i Allmänt, resan,

ringde till motagningen  för transexuella utredningar  och fick svar att en sekreterare skulle kolla på tid och återkomma men visst har man hört det förut? hur länge ska frustationen och dysforin fortsätta. jag kan verka gnällig och otålig som en bebis men du kan inte förstå vad jag går igenom om du inte är att varje dag se sig ful och fel och inte kan göra något åt det.
 
var inne på rfsls hemsida och deras webbshop där dem hade trans gears  för FTM alltså transtjejer men inget för transkillar så beställde en peruk- har man inga större könsmarkörer som sin transkön som bröst är långt perukhår med smink och smycken bra könsmarkörer som markerar könsindentiten på ett stigmatiserat sätt som  markerar den uppleva könsindentiteten för omgivningen  ännu mer.
 
peruken  som jag beställt 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

transan

transexuell Male to female, dessutom sitter jag i rullstol .feminist, HBTQ aktivitist, heteronrormsutare och normkrossare

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela