theshemale.blogg.se

om hbtq frågor och mina tankar om min transvetism och heteronormen

i dont get it

Publicerad 2015-06-15 21:04:22 i Allmänt, resan,

jag vet jag måste ha tålamod. jag vet hur det är i vården att man måste vänta på sin tur. men samtidigt går tiden och jag är mer säker att jag är transexuell.  alla tankar intensifierades när den andra på två dar frågade om mitt kön och "förstod" att jag var hen till slut men jag är ju inte hen. känns så bra att skriva in matilda som namn på medlemskapet för a RFSL och att personalen här  numera tilltalar mig som matilda
Ännu jobbigare och se vackra biologiska kvinnor och tänka att så vill man bli och att den största önskan är att bli  så. 
 
Ringde på måfå till motagningen för transexuella utredningar och hoppades de inte skulle svara vilket de gjorde, förvirrad förklarade jag mitt  ärende. hon kollade remiss och bad och återkomma. vet inte om jag ska skratta eller gråta.
 
nåväl vi får se, har annat och se frameot de kommande dagarns men nog vill jag få tid dit snart.'
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

transan

transexuell Male to female, dessutom sitter jag i rullstol .feminist, HBTQ aktivitist, heteronrormsutare och normkrossare

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela