theshemale.blogg.se

om hbtq frågor och mina tankar om min transvetism och heteronormen

hatet mot en medsyster

Publicerad 2015-06-06 15:58:57 i Allmänt,

Caitlyn Jenner föredetta Bruce har genomgått en könskorrigering. Hon lever idag som kvinna . Hotwt, hatet och transfobin väller över denna kvinna. dem kallar hennw äcklig, psysiskt störd och har blivit hjärntvättad av HBTQ rörelsen. jag blir så äcklad över detta.  
 
you are caitlin no matter what. you have all the right to live whoever you are. I am sister who support you and love you. is not you are that are wrong is the haters
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

transan

transexuell Male to female, dessutom sitter jag i rullstol .feminist, HBTQ aktivitist, heteronrormsutare och normkrossare

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela