theshemale.blogg.se

om hbtq frågor och mina tankar om min transvetism och heteronormen

en uppdatering

Publicerad 2015-07-24 00:14:30 i Allmänt, kroppsuppfattning,

målat naglar och fötter inför pride. brukar egentligen inte gilla att inte ha strumpor men känslan med målade naglar  på fötterna var speciellt då det är en stigmatiserad könsmarkör var det speciellt då jag verkligen kände att jag kvar kvinna. det är alltid en bra känsla och det kommer det alltid att vara.
 
en annan bra grej är  att min far nu aktivit försöker säga rätt pronomem och namn även om han blandar hej villt egentligen är det gulligt då det sker.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

transan

transexuell Male to female, dessutom sitter jag i rullstol .feminist, HBTQ aktivitist, heteronrormsutare och normkrossare

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela