theshemale.blogg.se

om hbtq frågor och mina tankar om min transvetism och heteronormen

ständig kroppsgranskning

Publicerad 2015-08-11 22:15:14 i Allmänt,

det här har ni hört förut, jag är otålig väntades på en tid någonstans och som alltid har jag här  tagit  upp motagningen för transexuella utredningar. 8 september är det dags och dagarna går i rasande fort men länt
gtan och övertygelsen har gjort att jag varje dag letar kvinnliga könsmarkörer och till och med trott/tror att brösten har börjat växa och att även att jag fått kvinnliga könshormoner som att jag börjat frysa mer och bli mer känslig jag som tål kyla väldigt bra och någonstans vet jag att jag kom in puberteten sent och att den är färdig och att den gav överhängade manliga könsmarkörer och att det är omöjligt att den börjat efter ha fyllt 25.
 
Men igår nådde jag en milstolpe då det igår var ett år sen jag ändradr mitt namn till Mattias Matilda och drygt ett år sen då jag började gå i kvinnligt könsmarkerade kläder. 
 
Jag har stora förväntningar på utredningen och vad de kommer  fram helst vill jag att man ska komma fram till transexualism eller könstörning utan indentitet eller intersexualism.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Postat av: Robex Lundgren

Publicerad 2015-08-11 22:26:36

läckra bilder

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

transan

transexuell Male to female, dessutom sitter jag i rullstol .feminist, HBTQ aktivitist, heteronrormsutare och normkrossare

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela