theshemale.blogg.se

om hbtq frågor och mina tankar om min transvetism och heteronormen

psykologisk röta

Publicerad 2016-05-02 13:04:40 i Allmänt,

xjag var för andra gången hos pyskologen idag, visserligen är hen snäll men dem tester hen står bakom och som vi genomför är mer eller mindre kränkande då man kollar begåvning och ordföråd. innebär det att dem som inte kan prata ha mindre begåvning inte kan vara transpersoner.

visserligen är det bra att det djupt frågar och verkligen ta reda på könsdysforin men någonstans, har man levt med dessa tankar, ändrat sitt namn och lever med andra könets kläder och gått in i the real life ett år före man förväntas göra det borde saken egentligen vara klar.
hur som helst ska jag den 17 maj besöka en gynekolog för att se om mitt bidrag till fortplantningen går att spara på. en träff till med psykologen och sen vänta på kallese till läkaren förmodligem för att få svar. hen sa "diskutera" om man ska gå vidare så troligen tror dem mig, den som lever får se

träningen går bra, 3 kg til på invägningen 21 april

 
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

transan

transexuell Male to female, dessutom sitter jag i rullstol .feminist, HBTQ aktivitist, heteronrormsutare och normkrossare

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela