theshemale.blogg.se

om hbtq frågor och mina tankar om min transvetism och heteronormen

29 juni

Publicerad 2016-05-26 22:03:56 i Allmänt,

Har kommit och bli den viktigaste dan i mitt liv. fick en kallelse idag tilll läkare på den affektiva specialmotagningen. utredningarna är klara men dem saker som psykologen sa i slut kring vad hon skulle ta med i hens utlåtande för mig och bli ännu mer nervös då hen sa att hen inte kunde ge mig direkt utlåtandet transexualism det får mig att bli ännu mer nervös och rädd.
nu ska domen tillkännages, det är en dom då detta gäller mitt liv och min identitet och min önskan att tillhöra det kön jag är fullt ut. många kan leva med en viss kropp av ett visst kön och har en annan könsindentitet men jag ser mig inte som icke binär. ett nej skulle ge mig en livsorg en sorg jag alldrig kan acceptera som jag gjort med mina andra sorger jag har i livet. sorgen kommer bli större än den livsorg jag hade förr och jag vet inte om jag kan leva med denna sorg som blir om jag får ett nej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

transan

transexuell Male to female, dessutom sitter jag i rullstol .feminist, HBTQ aktivitist, heteronrormsutare och normkrossare

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela