theshemale.blogg.se

om hbtq frågor och mina tankar om min transvetism och heteronormen

väntan och ett positivt könsutryck

Publicerad 2016-07-12 00:03:06 i Allmänt,

beslutet är klart och läkaren skulle skriva tilbaka till gynekologen men det är denna väntan är det värsta visserligen bloggen har jag stått ut så länge med denna kroppen att jag kan göra det ett tag till. dock ska jag först göra ett ultraljud av hjärtat, vad nu det ska jag vara bra för men jag är otålig samtidigt som jag ser kvinnor varje som vars största önskan är att se ut som dem.

allt har en negativ och en positiv sida. den positiva sidan är att folk lägger märke till en om man sticker ut, det har jag visserligen gjort sen jag var liten men jag tror att mitt könsutryck just nu lockar är det som lockar till mest uppmärksamhet. jag var på allsångens genrep och fick tillfälle och prata med oscar zia. vi me funktionedsättning sitter på en hylla bredvid scenen uppe på en backe nedanför publiken. oscar hadev intervjuvat folk till efterprogrammet och sa bara hej. jag är helt övertygad att min stil som sticker ut ger mig uppmärksamhet gjorde att han märkte mig då jag som sagt sitter vid sidan ganska högt upp från övriga publiken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

transan

transexuell Male to female, dessutom sitter jag i rullstol .feminist, HBTQ aktivitist, heteronrormsutare och normkrossare

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela