theshemale.blogg.se

om hbtq frågor och mina tankar om min transvetism och heteronormen

målbilden är klar

Publicerad 2016-02-03 14:26:00 i resan,

har vägt mig och räknat ut mitt bmi jag är fet, detta minskar yttliggare chansen att nå mitt mål och min dröm. alltså jag måste ta bort 1/3 av mig själv. det är liksom målet jag har. det var första gången någonsin idag som jag hade ångest över mat.

ångesten är stor för att detta kräver en stor livstilförändring och har du dessutom rörlsenedsättning krävs det en del då det gäller förbränning och liknade men jag tror det går det måste gå annars vet jag inte jag gör. sallad/falafael då jag är ute ingen läsk pizza kebab och fet mat och jag ska på bio på söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

transan

transexuell Male to female, dessutom sitter jag i rullstol .feminist, HBTQ aktivitist, heteronrormsutare och normkrossare

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela