theshemale.blogg.se

om hbtq frågor och mina tankar om min transvetism och heteronormen

triggad att klara målet

Publicerad 2016-02-15 22:03:24 i Allmänt,

målbilden varje dag blir det rätt klart vad man ska välja- i mitt fall är det alla dessa vackra självständinga kvinnor inte minst dem som är med i melodifestivalen

gina dirawi

 

molly pettersson hammar

 

isa

 

wiktoria johansson

 

var på fyrishov idag ett aktivtets center med bad, gym friskis och träningsmöjligheter. såg vackra sunda kvinnor och jag bara stirrade

.
gråter av glädje då jag tänker på det, fick ett brev att den affektiva specialmotagningen att de skickat en remiss till gynekolog vilket praktiskt taget är så att jag inte hsr några hinder att genomförra könskorrigeringen och att man sätta "diagnosen" transexuell och det triggar att genomföra livstilsförändringen, ett mål är klart jag kan inte tappa det på halva vägen, då tar jag hellre mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

transan

transexuell Male to female, dessutom sitter jag i rullstol .feminist, HBTQ aktivitist, heteronrormsutare och normkrossare

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela