theshemale.blogg.se

om hbtq frågor och mina tankar om min transvetism och heteronormen

steg taget i väntans tider

Publicerad 2015-05-11 13:45:00 i Allmänt, resan,

för  varje dag är jag mer säker. besvikelsen efter psykologbesöket var stor och frustationen blev så stor då jag bestämde mig för att träna mig till en tjejkropp. Jag vet att jag ska träffa en psykiatiker för en annan bedömning. jag har en personnlighet där allt ska hända på en gång och ha.r dåligt tålamod. några dagar har jag känt mig nere vet inte varför för jag vet ingenting just nu som får mig att må dåligt än det här. 
 
Dock har steg tagits då jag nu byter pronomen från han till hon. nu kan jag inte göra, kanske jag också byter mitt juridiska kön men det är en framtida fråga.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

transan

transexuell Male to female, dessutom sitter jag i rullstol .feminist, HBTQ aktivitist, heteronrormsutare och normkrossare

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela