theshemale.blogg.se

om hbtq frågor och mina tankar om min transvetism och heteronormen

va fan

Publicerad 2016-05-23 12:08:35 i Allmänt,

var på det avslutande mötet med pskykologen. efter ha svarat på frågor och parat ihop bilder efter färg och form blrv kommentaren "jag kan sätta transexualism som diagnos" va fan vill du ha mer människa. att jag är på gränsen till nervsammanbrott vilket du kanske vill då jag såg en kvinna som var psykotisk tillsammans med två vårdare i samma hus. det är läkare som tar beslutet kring vidare åtgärder så det är bara att avvakta men utalandet lämmnar frågor dock skulle hen påpeka att det är en könsdysfori som pågår.


för övrigt är allt bra och jag är mer trött på mitt biologiska namn för varje dag som går. tur att de flesta förstår namn och pronomen.

på torsdag fyller jag år också årsdagen då jag på psykiatrimotagningen för unga vuxna bad att få remissen till affektiva specialmotagningen

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

transan

transexuell Male to female, dessutom sitter jag i rullstol .feminist, HBTQ aktivitist, heteronrormsutare och normkrossare

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela